Zondag wordt Ryan gedoopt!

18 april 2016 - Huizen, Nederland

Jade en RyanHet is alweer een tijd geleden dat u/jullie iets van ons hebben gehoord. Wij zijn heel dankbaar hoe het met Ryan gaat. Hij leert iedere dag weer nieuwe woorden, is erg ondernemend, eet en slaapt goed en geniet van alle nieuwe indrukken. Onder de link foto's staan foto's van de achterliggende weken. Jade heeft enkele weken met haar voet in het gips gezeten.Gelukkig is het gips er vorige week weer afgegaan. Het is heerlijk om te zien hoe Jade ook samen met Ryan speelt. Al is het ook voor haar soms wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling.

Wij kijken uit naar aanstaande zondag. 's Morgens wordt Ryan in de Oude Kerk van Huizen gedoopt. De kerkdienst begint om 9.30 uur. Wij nodigen u/jullie uit om bij deze dienst aanwezig te zijn! Komt u als familie/vrienden van buiten Huizen stuur ons dan aub een berichtje, dan hoor je waar we elkaar na de dienst hopen te ontmoeten. De koffie/thee/limonade staan dan voor jullie klaar.

Dapper hoorSchattigEen knuffel voor Jade

Jade in het gipsJade

1. Corry Schram:
    18 april 2016
    Het is te zien dat het goed gaat met broer en grote zus.Vast een gezegende zondag gewenst!
  2. Elisabeth:
    18 april 2016
    Fijn dat het zo goed gaat met Ryan!! Het zal inderdaad wel even wennen zijn voor Jade, maar dat komt goed. Een heel gezegende zondag toegewenst!!
  3. Jaap en Fijtje Kos:
    18 april 2016
    We vonden het fijn om zo met jullie mee te leven,met de bekroning dat Ryan d.v. zondag gedoopt mag worden !! Wat zal het geweldig zijn,als hij het gaat beseffen,wat het betekend om gedoopt te zijn!Het paspoort voor de eeuwigheid !!
    Heerlijk dat er een klik is met Jade,dat is ook niet vanzelfsprekend. De Heere is BEST,zou ds de Knegt zeggen. We hopen getuige te zijn. Wees allen de Heere bevolen !!
  4. Corrie Hart:
    Hoi,buurtjes.
    wat fijn iets van jullie te horen,en fijn dat het met de kinders goed gaat ,
    Jammer dat we er niet bij kunnen zijn ,maar dat wist je al ,
    We wensen jullie een gezegende dag toe ,
    Hartelijke groeten van de buurtjes uut Stalland.
  5. Pie en Henk Doorn:
    18 april 2016
    Wat fijn dat het goed gaat met Ryan en Jade.
    Van het gips om Jade`s been hebben we niets gemerkt, knap hoor!
    Een goede en gezegende zondag toegewenst.
  6. Gerrie en Harmen:
    18 april 2016
    Heel fijn om te vernemen, dat Jade en Ryan het goed maken.
    Wensen u als gezin met elkaar een gezegende zondag.
  7. Coen en geralda:
    20 april 2016
    Wat fijn dat het zo goed gaat met de kinderen,wat een mooie foto's weer!!!
    Wij wensen jullie als gezin een hele goede en gezegende Zondag toe!!! Wat is de Heere groot!!!
  8. Ger & Gea Kos:
    20 april 2016
    Heel fijn te horen dat Ryan het zo goed doet. We wensen jullie als gezin een bijzonder gezegende zondag toe.
  9. Henny Kooij:
    21 april 2016
    Wat fijn weer wat te vernemen van de Van't Hofjes en de goede
    berichten. Leuke foto's van broer en zus, dat "klikt" wel zo te zien. Wat kijken wij uit en leven met u mee als Ryan het
    teken en zegel van de H.doop a.s. zondag mag ontvangen. Wat heeft de Heere alles wel gemaakt in de afgelopen tijd. Hem alle
    eer! Veel zegen toegewenst.