Van 37 graden naar sneeuw

4 maart 2016 - Huizen, Nederland

SneeuwpretHet is vandaag een week geleden dat wij afscheid namen van Ryan's geboorteplaats Pattaya. Toen volop zon en 37 graden. Nu de eerste sneeuwpret voor hem in Nederland. Ryan vond het prachtig om met sneeuwballen te gooien. De eerste week in Nederland is heel goed verlopen. Ryan slaapt goed, eet lekker en geniet van vele dingen. Ook heerlijk om te zien hoe hij ook speelt met Jade en haar vriendin Eva. Ryan is heel erg ondernemend. Wil graag helpen met de tafel dekken en afruimen en het klaarmaken van de maaltijd. Hij blijft erg afwachtend als hij onbekende mensen ziet. Hij kijkt dan boos en laat zijn stemmetje niet horen. Hij maakt ook in korte tijd enorm veel mee. Wij zijn dankbaar en blij dat de hechting in het gezin goed lijkt te gaan en beseffen dat Ryan stapje voor stapje de grote wereld moet gaan ontdekken. Hartelijk dank voor het meeleven dat wij ontvangen. Op de foto's zien jullie het adoptiekaartje van Ryan.

AdoptiekaartjeAankomstkaartje

Een winterjas en zomerschoenenEen nieuwe ontdekkingSamen eten klaarmaken

Lekker fietsenJade bezorgt met Ryan de kaartjesGenieten van de afwas! Hoelang nog?

1. Ellij:
    4 maart 2016
    Wat een verschil, maar met allebei dikke pret zo te zien, het zwemmen was eerst een beetje eng, maar dit is zo te zien meteen helemaal goed, we zien hem genieten, en als je dit als ouders ziet kun je alleen maar mee genieten. Wij van het hele verhaal en de foto,s. Veel dank, Ellij en Henk.
  2. Marjolein Haazebroek:
    4 maart 2016
    Wat fijn dat het zo goed gaat!
  3. Jaap en Fijtje Kos:
    4 maart 2016
    Een lekker fris en ondernemend bekkie,komt best wel goed! een lieve zus,en liefdevolle ouders,wat moet je nog meer!!en Bovenal:een zorgende,dragende Vader.
    Hartelijk gegroet!
  4. Pie en Henk Doorn:
    4 maart 2016
    Wat heeft zo`n kind veel te verwerken!!
    Het zijn voor hem nogal zeer verschillende indrukken.
    Sneeuw, dat heeft hij nog nooit gezien.
    Het zijn wel heel leuke foto`s zoals hij met Jade omgaat.
    Veel wijsheid en vreugde bij het opvoeden en begeleiden van Ryan toegewenst.
    Met hartelijke groeten en gezegende zondag.
  5. Tante Joke:
    4 maart 2016
    Prachtig om de kinderen zo in de keuken bezig te zien ,fijn dat het zo goed gaat . H .Groet van tante Joke.
  6. Fam van Es:
    4 maart 2016
    Wat fijn dat het zo goed gaat met Ryan.
    Wat heerlijk dat hij zo geniet van de sneeuw.
    Allemaal nieuwe dingen voor hem.
    Een groet van ons.Jaap- Nelleke en Saman.
  7. Gerrie en Harmen:
    4 maart 2016
    Heerlijk om Ryan in de keuken met Jade aan het wokken te zien.
    Goede zondag en Hartelijk bedankt voor de mooie kaarten.
  8. Janny Joosse:
    4 maart 2016
    Mooi om te zien....en wat een ontzettend mooi kaartje
  9. Ger & Gea Kos:
    4 maart 2016
    Wat leuk om Jade en Ryan zo bezig te zien in de keuken. Hij heeft vanmiddag al kennis gemaakt met de sneeuw, wat hem blijkbaar goed is bevallen. Een goede zondag toegewenst
    Hartelijke groeten van
    Gea en Ger Kos
  10. Corrie Hart:
    5 maart 2016
    Wat een verschil ,heb er giteren nog aan gedacht ,weinig kleren aan altijd ,en nu een muts op ,
    Heerlijk om de foto,s te zien ,
    Geniet van jullie prachtige zoon ,
    Groetjes uut Stalland,
  11. Wim & Janneke:
    5 maart 2016
    Een prachtig kaartje Joke en Piet! Ik had donderdag de live-versie al bewonderd ;)
    Mooi hoe jullie beide landen en werelden samen voegen.
  12. Hendrika Veerman:
    Beste familie,
    Wat een zegen dat jullie dit mooie mannetje uit Gods hand mochten ontvangen. Het is fijn om te lezen dat de eerste week in Nederland goed is gegaan. Het is een pittige periode voor jullie allemaal, maar ik hoop ook een vreugdevolle tijd. Ik wens jullie veel wijsheid, geduld en liefde toe met het opvoeden van Ryan.
    Groet, Hendrika Veerman