Een reusachtige dag

23 februari 2016 - Pattaya, Thailand

Een rit op de olifantVandaag hadden we een reusachtige dag!Wij bezochten de tropische tuinen van Nong Nooch. Naast prachtige aangelegde tuinen werden hier ook allerlei demonstraties gegeven, die te maken hebben met de Thaise cultuur. Van traditionele dansen tot en met het kick-boksen. Ook hebben wij de olifanten op allerlei wijze leren kennen.In het park verblijven tientallen olifanten. Met trossen bananen hebben wij eerst de reusachtige dieren gevoerd. Vervolgens bezochten wij een show waarin de olifanten allerlei kunstjes lieten zien. Van een schot in de kruising met voetballen tot en met een strike bij het bowlen. Ook kwam een olifant op een fiets voorbij. Daarna mocht Jade zelf op een jonge olifant zitten. Aan het einde van de middag maakte Piet met Jade een Een bijzondere ervaringtochtje over het park op de rug van een olifant. Voor de terugreis naar ons hotel verkozen wij toch maar voor het comfort van een taxi met airco. Bij aankomst maakten wij weer een duik in het zwembad,waarna een heerlijke barbecue-buffet ons wachtte. Ryan was eerst wat beduusd bij het zien van allerlei voorstellingen, maar genoot zeker ook van deze dag. Het was niet alleen door de leuke dagtrip, maar ook door het mooie samenzijn met ons vieren een reusachtige dag.

Een mooi plaatjeJade op de olifant

GenietenHeen en weer schommelen op de olifant

Ryan met papaBij een namaak olifant is het minder eng

Een ereplaats bij de showJade geeft olifant bananen

Ook Piet voert olifantRyan vindt het best spannend

Ryan vindt het leuk in de taxiGrote zus helpt Ryan

Lekker verkoeling in het zwembadEen prachtige avond in Pattaya

1. Gert-Jan Schaap:
    23 februari 2016
    Klinkt weer geweldig; zo'n olifant deint als een schip op volle zee, is mijn rijervaring (dat was ook in Thailand, trouwens)
  2. Janny Joosse:
    23 februari 2016
    Het zijn ook reusachtig leuke foto's...wat een belevenis,geweldig leuk om te zien
  3. Tilly Jongerden:
    23 februari 2016
    Prachtige foto's. En met een heel leuk gezinnetje. Het is toch wel genieten zo.
  4. Hermien Rebel:
    23 februari 2016
    Stoer hoor om op zo'n olifant te rijden! Fijn dat jullie zo genieten met z'n vieren. Hartelijke groeten, ook van Adrinelle, Tonia, Rosa, Hannah,Anna, Julia, Emma, Annelinde, Timëus en Daniël!
    Gerbert en Hermien
  5. David:
    23 februari 2016
    Weer prachtige foto's en wat een geweldige ervaring om op zo'n olifant rijden!
  6. Corrie Hart:
    Hoi buurtjes ,
    Wat een mooie ervaring ,wie had kunnen denken toen Piet op zijn fietsje naar de Eendrachtbode reed ,dat hij nog eens op een olifant zou zitten ,
    Als ik ik dat toen gezegd had had hij het echt niet geloofd .
    Daarom vind ik het zo fijn dat jullie als gezinnetje zo genieten .
    De Heere zegene jullie en behoede jullie ,
    Hartelijke groeten uut Stalland,
  7. Ellij:
    23 februari 2016
    Wat een pracht ervaring zo met elkaar! Ik hoop dat Ryan zich ook door middel van de vele foto,s zich een heleboel kan herinneren! Geniet nog maar even van deze bijzondere ervaring, één om nooit te vergeten. H.groet van ons beiden! Ellij en Henk.
  8. Eva kuipers:
    23 februari 2016
    Wat leuk zeg die olifanten en leuke foto's .
    Morgen is de sponzerloop en het blijft gegelukkig blijft het droog met pluis gaat het goed het voer is op.
    Juf Dittie is weer beter en de auto is goed gekeerd
    ‍‍‍
  9. Henny en reijer:
    23 februari 2016
    Wat een geweldige belevenis weer.
    Jullie hadden het over watervrees .... echt niet (meer)... Ryan is spetter en water vlug.
  10. Pie en Henk Doorn:
    Dat was genieten!!!
    Deze indrukken vergeten jullie nooit meer. Jade en Ryan zeker niet.
    Nog fijne dagen toegewenst.
  11. Greetje en Jan:
    23 februari 2016
    Wat een belevenissen allemaal !
    En wat genieten jullie zo met zijn vieren. Nog een paar fijne dagen toegewenst, hartelijke groeten.
  12. Lien en cor:
    Lien en cor
    wat een belevenis om op een olifant te zitten
    wat gezellig om met elkaar te zijn
    nog een paar mooie dagen
    goede reis terug
    lien en cor
  13. Anneloes:
    23 februari 2016
    Wat een belevenis! En mooie foto's. Dat wordt vast een heel dik fotoboek :D Geniet ervan de laatste dagen daar!
  14. Bert en Gerie Reurink:
    23 februari 2016
    Fijn dit allemaal mee te kunnen beleven met jullie.
    Wat een prachtige foto's en filmpjes van deze heel bijzondere reis. Wat een pracht jongetje en lief broertje voor Jade.
    Geniet de laatste dagen er nog van en voor straks goede vlucht
    en behouden thuiskomst.
  15. Gerrie en Harmen:
    23 februari 2016
    Genieten van en met elkaar.Heel bijzonder om zoiets te beleven.
    Wat fijn om te zien,hoe jullie genieten met jullie tweetal
  16. Tante Joke:
    24 februari 2016
    Door de foto "s krijg je op afstand een mooie indruk van alle byzondere belevenissen van jullie gezinnetje. Een land zo totaal anders dat je je af en toe wel eens af zal vragen zijn we in een sprookjes=wereld beland. Het zal denk ik een heerlijk idee zijn om aan het einde van deze week weer in je eigen bed te slapen .al zal het ook weer wennen zijn . Geniet nog maar een paar dagen met elkaar . ik wens jullie alvast een goede terug reis en behouden aankomst toe .Bedankt voor de mooie reisverslagen en alle foto"s . Samen Gods zegen en nabijheid toegewenst. Hartelijke groet van tante joke,
  17. Kniertje de Groot:
    24 februari 2016
    mooie foto's en reisverhalen fijn om dit alles te zien en te lezen,
    veel liefs en geluk met de opvoeding van jullie kinderen Jade en Ryan,
    fijn dat jullie als gezin nu zo genieten nog fijne dagen met elkaar,
    Gods zegen toegewenst en een goede terugvlucht en goede thuiskomst
  18. Jan - Eef en Maarten Kooij:
    24 februari 2016
    wat hebben we fijn mee kunnen genieten van jullie mooie
    beelden.we zijn zeer benieuwd naar ons nieuwe buurjongetje.
    nog een paar mooie dagen en een voorspoedige terugreis
    toegewenst.