Een Dol-Fijn spetterfestijn

25 februari 2016 - Pattaya, Thailand

Een Dol-Fijne fotoVandaag bezochten wij een dol-fijne dolfijnenshow in Pattaya. Niet te vergelijken met het Dolfinarium te Harderwijk, maar wel een leuk uitstapje. Jade en Piet mochten zelfs de dolfijn voeren en gingen met één van de dolfijnen op de foto. Ryan was vooral onder de indruk van alles wat tot hem kwam. Hij genoot zelf meer van de kinderboerderij, waar wij de dieren een flesje melk mochten geven. 's Middags stond er nog een wild-west paardenshow op het programma, maar wij besloten om terug te keren naar het hotel om nog eens optimaal te genieten van ons prachtig zwembad. Hier was vanmiddag Ryan de Spetter te bewonderen. Een show die goed in de smaak viel bij de toeschouwers. Ryan vindt het inmiddels een feest om te zwemmen. Hier is ook Jade blij mee, want ook zij zwemt dolgraag.

Jade en Ryan op de wipDolfijnenshow in PattayaJade voert visje aan dolfijnEen mooie sprong door de ringen

Ryan geeft ook melk aan de geitenJade geeft lammetje drinken

Ryan lijkt wel wat mensenschuw te worden. In onze nabijheid is hij vaak vrolijk en voelt hij zich blijkbaar veilig. Wanneer hotelgasten of personeel contact met hem proberen te zoeken kruipt hij in zijn schulp en begint hij boos te kijken. Dus familie/vrienden verwacht bij aankomst geen vrolijke Ryan...... Onze kleine koning moet de vele indrukken van de grote wereld nog verwerken. Dit heeft Het ziekenhuis waar Ryan op 8 juli 2012 geboren isongetwijfeld tijd nodig. Dit is onze laatste bijdrage uit de plaats Pattaya, de geboorteplaats van Ryan. Morgenmiddag vertrekken wij richting Bangkok en zaterdag hopen wij weer in Nederland te arriveren. Gewoon weer eens Nederlandse kost. Joke ziet uit naar de boerenkool. Of Ryan dit een goed idee vindt is nog maar de vraag....

1. Fam van Es:
    25 februari 2016
    Wat een mooie reisverslag weer.We hebben er van genoten.Het zal thuis nog wel even moeten landen.Zoveel indrukken opgedaan en emoties.Bij ons duurde dat wel even eer alles een plek had.
    Maar het is ook weer fijn om thuis te komen.Wij wensen jullie een goede veilige terugreis toe.Een hartelijke groet vanuit een beetje witte wereld uit Huizen.Jaap-Nelleke en Saman.
  2. Janny Joosse:
    25 februari 2016
    Het was reus-achtig en dol-fijn om deze bijzondere dagen voor jullie als gezin zo op afstand mee te mogen beleven....nog goede dagen met elkaar en een behouden thuisreis..lieve groet
  3. Amanda:
    25 februari 2016
    Fijne dagen nog! de terugreis komt alweer in zicht. Wat hebben jullie veel gezien en beleefd! En erg leuk dat jullie zoveel delen aan foto's en verhalen, zodat we in gedachten stukjes van de reis mee kunnen maken. Alle goeds en groeten!
  4. Karl en Amanda en kids:
    25 februari 2016
    Nog 1 nachtje slapen dan zit jullie bijzondere reis er weer op.Dank dat we zo dichtbij mochten zijn in deze intiemen en emotionele tijd van jullie leven.Goede terug reis en geniet van de familie die jullie komst met vreugde tegemoed ziet en sterkte met de hollandae kost voor de kleine man en na vele warme dagen daar weer terug in koude kikkerland.Haetelijke groet Karl,Amanda en de kids
  5. Ditty:
    Lieve mensen,

Wat een mooi reisverslag konden we volgen....
    Een heel goede en veilige terugreis toegewenst van ons allemaal!

Groetjes van groep 6a en de juf!
  6. Henny Kooij:
    25 februari 2016
    Fam. van't Hof, dank dat jullie ons mee lieten genieten in woord en beeld van deze bijzondere reis. Veel sterkte met de voorbereidingen voor de terugreis en een veilige thuisreis onder Gods bewarende handen.
  7. Corrie Hart:
    Hoi buurtjes,
    fijn dat we mee mochten genieten ,tinus heeft ook genoten ,en wat zullen jullie weer blij zijn thuis te zijn ,
    we hopen dat God jullie een behouden terugkeer geeft ,Hartelijke groeten de oude buurtjes uutStalland.
  8. Tante Joke:
    25 februari 2016
    Een fijn gezellig verslag van de kinderen de dolfijnen en het heerlijke zwemmen. Je ziet jullie genieten en zo te zien gewend Ryan ondanks de vele indrukken die op hem afkomen . Nogmaals een goede reis naar de thuis-haven in Huizen .De Heere bevolen . h, gr van tante Joke.
  9. Fam. J. Klein:
    25 februari 2016
    We hebben met veel belangstelling de verhalen gelezen en genoten van de foto's en video's. Dankbaarheid is er als we zien hoe goed alles gaat en dat Ryan zo'n vrolijk jongetje is. Hij moet inderdaad veel verwerken, er komt veel op hem af . Het is logisch dat er dan ook wel eens mindere momenten zijn. We bidden voor jullie dat de terugreis goed mag gaan en dat Ryan het hier in Nederland straks ook fijn vind.
  10. Herman en Anne-Lise Lubbers:
    25 februari 2016
    Fijn dat jullie , jullie belevenissen met alle ups en downs met ons hebben willen delen. Het was fijn om de verhalen iedere keer weer te lezen.
    Wij wensen jullie een hele fijne en veilige terugreis naar Nederland.
    Gods zegen voor de toekomst samen met jullie kinderen Jade en Ryan.
  11. Ger & Gea Kos:
    25 februari 2016
    We hebben enorm genoten van alle reisverslagen met de leuke foto's en video's. Een goede terugreis gewenst, Voor Ryan zal het even wennen worden in ons koude kikkerlandje. Maar voor hem staan er heel veel mooie dingen tegenover, zoals z'n mooie eigen slaapkamer in Huizen.
    Hartelijke groeten van Gea en Ger
  12. Geertje Veerman:
    Beste famile,

Ik heb jullie verblijf en belevenissen kunnen volgen via deze site en zo ook al een beetje kennis kunnen maken met Ryan!
    Wat een bijzondere reis!
    Ik wens jullie een goede terugreis en tot ziens in Huizen.

groet,
    Geertje Veerman
  13. Ellij:
    25 februari 2016
    We hebben genoten van alle verhalen en foto,s, bijzonder leuk en goed weer gegeven! Veel dank dat jullie dit met ons allen wilde delen! Goeie reis terug, en straks thuis weer genieten van het normale leven. Ellij en Henk.
  14. Ellij:
    25 februari 2016
    Ps.de winterjas voor Ryan nodig? Nou zeker wel, sneeuw en hagel buien komen af en aan, dus zeker niet overbodig!. Volgende week wel droger maar ook koud.
  15. Barbara:
    25 februari 2016
    Wat een leuk reisverslag weer om te lezen!! Fijn dat Ryan het bij jullie fijn heb! in Nederland komt dat wel goed hoor...geduld is een schone zaak :-)
    Heb morgen nog een fijne dag met elkaar!!
  16. Greetje en Jan:
    25 februari 2016
    Wat een belevenissen weer ! We hebben genoten van jullie verslagen en de vele foto's. Veel geduld toegewenst met Ryan als hij straks aan een totaal andere omgeving moet wennen. Wij wensen jullie alvast een goede reis en een behouden terugkomst.
  17. David:
    25 februari 2016
    Mooie foto's ook van de dolfijnen!
    Jullie reis nadert al weer het einde. In Nederland is er af en toe nog een winterse bui en het afwerpen van de geweien bij de herten is begonnen.
  18. Coen en geralda:
    26 februari 2016
    Wat fijn dat we zo hebben mogen mee genieten met al die reisverslagen en foto's!!
    Wij willen jullie een goede terugreis wensen met z'n vieren!!!
    Hartelijke groeten Coen,Geralda en kinderen....!
  19. Adri en Tony Grolle:
    26 februari 2016
    Bedankt voor het bijzondere reisverslag. We hebben van een afstand genoten.
    We wensen jullie als gezin een goede en gezegende terug reis.
    Adri en Tony