Het lang verwachte telefoontje

18 november 2015

worakrit2Woensdagmorgen 18 november om 10.45 uur kwam HET telefoontje. De prachtige boodschap kreeg Joke te horen dat een zoon aan onze zorg wordt toevertrouwd. Op het moment van het telefoontje was Joke thuis. Piet was voor zijn werk aanwezig in Zorgcentrum Voor Anker, waar hij met de bewoners in de Bijbellezing stilstond bij de woorden uit Psalm 46: 'De Heere van de legermachten is met ons'

november 2015 009Bij thuiskomst werd Piet opgewacht door een dolgelukkige Joke, die inmiddels bezig was om de woning met vlaggetjes van Thailand te versieren. Enige tijd later kwamen de foto's van ons zoontje en broertje binnen. Zijn Thaise naam is Worakrit. Hij verblijft nu in een kinderhuis in Thailand en is op 8 juli 2012 geboren. Wij kregen te horen dat wij waarschijnlijk in het eerste kwartaal van 2016 naar Thailand kunnen gaan om hem in onze armen te sluiten. Aan het eind van de morgen werd Jade door Joke van school opgehaald. Bij thuiskomst kreeg ze het grote nieuws te horen. Ook zij was blij dat ze een broertje krijgt.Vervolgens werd de familie en vrienden ingelicht. Het was direct feest in huis. Jade koos op youtube het lied van de Vlieger uit en uitbundig zongen wij: Het is weer een mooie dag! Dat is het zeker! Wij hebben ons zoontje en broertje in ons hart gesloten.

worakrit4worakrit5worakrit aan het spelenworakrit7

1. Irene:
    14 december 2015
    wat een mooi mannetje!
    hij is geboren toen wij in Thailand waren om onze zoon op te halen!
    Ik ga jullie reis zeker volgen! Ik ben zo benieuwd!
    fijne feestdagen gewenst! Het nieuwe jaar begint voor jullie in ieder geval super!

groetjes Irene Dijkstra