Nog twee weken.....................

25 januari 2016 - Huizen, Nederland

tijdverschil bij GGD (vaccinatie)Nog 2 weken en dan begint onze reis naar onze zoon en broertje. Zijn kamertje is bijna klaar. Op de muur van de kamer heeft Joke olifanten geschilderd. Ziet er erg leuk uit! Ook hebben wij zaterdag een kast voor zijn kleding in elkaar gezet.

Vorige week hebben we bij de GGD in Bussum de vaccinatie gehad. In de wachtkamer werd precies het tijdsverschil aangegeven tussen Nederland en Thailand. Dus dit heeft Jade op de foto gezet.Vandaag kregen wij uit Thailand door in welk hotel wij verblijven in Udon Thani. In deze plaats verblijft Worakrit in een kinderhuis. Ook hoorden wij dat het goed met hem gaat. Wij hebben een foto van ons gezin naar hem toegestuurd, zodat hij alvast wat aan ons kan wennen. Ook heeft hij een fotoboekje met foto's van het huis, de tuin, e.d.

Zijn Thaise naam is Worakrit, maar vaak hebben ze in een kinderhuis ook een 'nickname' Wij wachten af, wat zijn roepnaam/aanspreeknaam in Thailand is en nemen daarna een beslissing over de naam die hij in Nederland krijgt.

Vandaar dat wij nu vaak schrijven over onze zoon/broertje.

Olifanten op muurolifanten op muur 2kast voor kamer

1. Anneloes:
    26 januari 2016
    Leuk om te lezen. Mooi die olifanten! We zijn erg benieuwd naar jullie avontuur. Succes met de laatste voorbereidingen!
  2. Carine:
    26 januari 2016
    Erg leuk die foto's, kunnen we toch jullie voorbereidingen (op afstand) volgen, spannend hoor, nog even...
  3. Frank en Magda den Hartog:
    28 januari 2016
    Leuk om te lezen hoe druk jullie zijn met de voorbereidingen! Mooi die olifanten!
    Succes met de laatste voorbereidingen
  4. Herman en Nellie de Jong:
    28 januari 2016
    dat wordt een mooie kamer!! succes verder met de voorbereidingen