Op Schiphol

8 februari 2016 - Schiphol, Nederland

Bagage gaat in het vliegtuigKlaar voor de reis. Joke de vader en moeder hebben ons op Schiphol gebracht. Wij zijn net door de paspoortcontrole gegaan. Nu nog even samen wat drinken en dan richting ons vliegtuig. Jade vindt het prachtig om nu alles bewust mee te maken. Haar stemming is zeker opperbest nu ze het eerste potje Uno heeft gewonnen. Groeten aan iedereen in Nederland en bedankt voor al het meeleven.

Op weg naar SchipholOns vliegtuig staat klaarOp weg naar SchipholLekker smullen in het vliegtuig en ondertussen genieten van een kinderfilmpjeJade let goed op of de koffer toch wel echt naar Bangkok gaatIn het vliegtuig

1. Marlies:
    8 februari 2016
    We wensen jullie een goede reis en dat jullie maar snel je zoontje en broertje in de armen mag sluiten. Groeten Cris, Marlies, Lars en Daan
  2. Ditty:
    Dag allemaal,

Wat een feest! Speciaal voor Jade die het nu allemaal bewust meemaakt....
    Het ziet er gezellig uit allemaal. Heerlijk zo'n lekker drankje en een spelletje doen...
    Ik zal de foto's aan de klas laten zien Jade!
    We houden contact hoor...
    Goede vlucht toegewenst.

Liefs, juf Ditty
  3. Jan en Marco Hijdra:
    8 februari 2016
    We sluiten ons aan bij Marlies en Ditty. Een feest voor Jade die het bewust nu mee maakt.
    Een hele goede vlucht toegewenst. En leven op afstand met jullie mee.
  4. Karl en Amanda en kids:
    8 februari 2016
    En daar zitten ze in het vliegtuig op weg naar Thailand.
  5. Karl en Amanda en kids:
    8 februari 2016
    TopJade dat je hebt gewonnen met Uno
  6. Frank en Magda den Hartog:
    8 februari 2016
    Wij wensen jullie een goede reis. En we leven op afstand met jullie mee!
  7. Henny Kooij:
    9 februari 2016
    Nu is het echt zover, na lange tijd van "ver"wachten en uitzien.
    Jade kijkt heel blij en verheugt zich op alles wat komen gaat.
    Ik wens u in een goede reis en een behouden aankomst onder Zijn hoede.
  8. Carine:
    9 februari 2016
    spannend allemaal! Een hele fijne tijd in Thailand! hoe bijzonder om jullie zoon en broertje op te halen!!
  9. Irene:
    9 februari 2016
    Jullie zijn als het goed is al in Thailand!
    We wensen jullie een hele fijne tijd daar!
    Probeer te genieten, wij zullen jullie site in de gaten houden!

groetjes Bas, Irene, Allian, Am-phon en Yannick Dijkstra
  10. Andries en Greet Honing:
    9 februari 2016
    Als het goed is, zijn jullie nu op de plaats van bestemming. Wij wensen jullie een goede en fijne tijd in Thailand. Het moment van ontmoeting en kennismaking met jullie zoon en broertje is dichtbij. Nog even en jullie mogen hem in jullie armen sluiten. In gedachten zijn wij bij jullie.
  11. Chris en Rosa:
    9 februari 2016
    Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad,het moment van ontmoeting komt steeds dichterbij,we leven met jullie mee,liefs Chris en Rosa