Een toegift!

11 februari 2016 - Udon Thani, Thailand

Voor deze bijzondere dag nog wat extra foto´s. Alle foto´s zijn te zien onder het kopje foto´s!

thailand 257thailand 283

1. Lianne:
    11 februari 2016
    Superfijn zeg, deze mooie start! Op naar morgen!
  2. Karl en Amanda en kids:
    11 februari 2016
    Dank dat we zo dicht bij jullie mogen zijn terwijl dit zo intiem is voor jullie gezin.Geniet van deze bijzondere tijd
  3. Bert:
    11 februari 2016
    Heerlijk om te zien en te lezen van jullie eerste ontmoeting!
  4. Janny Joosse:
    Wat een dag...slaap lekker
  5. Sandra:
    11 februari 2016
    Wat fijn zeg, deze mooie start! Wat een heerlijk ventje! Geniet ervan!
  6. Jan en Marco Hijdra:
    11 februari 2016
    Fijn dat alles zo goed is verlopen. En wat leuke zoon en broertje. Een guitige lach.
    En nu op naar morgen.
  7. Bert en Nel Westland:
    11 februari 2016
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, en broertje voor Jade.
    Wat een prachtige foto's. Geniet er maar van!
  8. Tante Joke:
    11 februari 2016
    Het is zooooo mooi deze ontroerende beelden te zien , Lieve groet van tante Joke.
  9. Jaap en Fijtje Kos:
    11 februari 2016
    Heel erg leuk dat we op zón grote afstand,mogen meegenieten van jullie beiden gezinsgeluk.Een prachtig ventje.Het ga jullie allen goed,onder de Zegen van de Heere !!
  10. Pie en Henk Doorn:
    11 februari 2016
    Wat een zegen dat de reis voorspoedig mocht verlopen.Fijn dat jullie eindelijk Je zoon en broertje in de armen kunnen sluiten. Wij zijn dankbaar dat we op deze wijze met jullie mogen meeleven. Genieten jullie maar veel van de ontmoetingen met hem. In alles Gods nabijheid toe gebeden.
  11. De Leeuwtjes:
    11 februari 2016
    Wat n mooi moment..... ps je doet waarschijnlijk geen oog dicht vannacht maar voor straks slaap lekker.....
  12. Anneke en Teun Domburg:
    Groot is Gods trouw.
    Heel bijzonder om op deze moderne manier met jullie mee te reizen. We wensen jullie nog een fijne tijd met z'n vieren.
  13. Coen en geralda:
    12 februari 2016
    Wat prachtig om dit allemaal te zien en wat een heerlijk ventje!!
    Bijzonder allemaal hoor ,wat is de Heere God getrouw.Geniet er maar heerlijk van..
  14. Ditty:
    Dag allemaal,

Wat een mooie plaatjes....Jullie horen nu echt allemaal bij elkaar als gezin!
    Heerlijk zo'n mooie start.....
    Dank aan de Heere God!