Toestemming voor de adoptie!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 februari 2016 - Bangkok, Thailand

Wij hebben de toestemming voor adoptie gekregen!Vanmorgen hadden wij in Bangkok de Board-meeting.Een belangrijk moment, waarbij officieel de toestemming wordt gegeven om een kind te adopteren.Iedere twee weken komen hier zo'n 30 adoptie-echtparen vanuit diverse landen uit de wereld. Wij kwamen voor een raad van vier vrouwen. Een kwartier lang werden ons allerlei vragen gesteld. In ons beste Engels hebben wij uitgelegd dat wij de liefde in ons hart hebben om Ryan te adopteren en wij hem een goede toekomst willen geven. Ook informeerden zij of Jade en Ryan elkaar goed accepteren en hoe wij handelen als er ruzie is. Daarnaast vroegen zij Piet naar zijn werk en hoeveel tijd hij heeft voor het gezin. Ook kregen wij de kans om iets meer te vertellen over de belangrijkste christelijke waarden. Ondertussen waren Ryan en Jade in dezelfde ruimte met elkaar aan het spelen. Aan het einde van de zitting werden er in het Thais vragen gesteld aan Ryan, maar hij had geen zin om deze vrouwen te woord te staan. Met vertrouwen werd uiteindelijk ingestemd met de adoptie.

Bij de Board-meetingDe raad van wijze vrouwen

In het Engels communicerenFoto met contactpersoon adoptiecentrum

Na de zitting kwam Jade in het middelpunt van de belangstelling te staan.Nadat een vrouw toestemming had gevraagd om even aan haar gevlochten haar te voelen kwamen ook haar collega's bij haar langs. Na het maken van diverse foto's keerden wij terug.

Bij het Pakkred Babies homeGisteren zijn wij rondgeleid in het Pakkred Babies Home te Bangkok. Hier is Ryan, voordat hij werd overgeplaatst in het kindertehuis in Udon Thani, meerdere maanden verzorgd. Een heel bijzonder moment was een ontmoeting met een vaste verzorgster van hem. Het bezoek maakte bij ons allen indruk. Vele kinderen huilend in een bedje. Jade zei: Wat ben ik blij dat ik niet meer in een kinderhuis ben. Wij hopen dat Ryan ook later dankbaar is dat hij bij ons mag zijn.

Veel huilende kinderen in eenvoudige bedjesZo worden de kinderen verplaatst in het kinderhuis

Deze verzorgster heeft RWat een prachtig mannetje.....Sterke Ryan

Foto kinderhuis BangkokEen welkom in het Thais

Lekker lekker lekker1, 2, 3.........de lucht in

Na ons bezoek aan het kinderhuis bezochten wij de dierentuin van Bangkok. Voor ongeveer 7,50 euro met vier personen konden wij de dieren bekijken. De buitenlandse toerist betaalt hier nog de helft meer dan een Thai.Aan de rechterkant van de site staan nog andere foto's en een video. Morgen moeten wij ons melden wij de Nederlandse ambassade. Zaterdag hopen wij Bangkok te verlaten. Wij sturen eind van deze week nog een bericht en plaatsen tussendoor nieuwe foto's.

Ryan vindt de pinguin interessantSamen dieren zoeken in de dierentuinAapjes kijkenRyan op een aapHippo, heel indrukwekkend en eng dichtbij

Papa zingt voor Ryan bij het naar bed gaanPapa moet ook meehelpen

1. Anneloes:
    Yeahhh! Gefeliciteerd!
  2. Janny Joosse:
    17 februari 2016
    Wat ontroerend om te lezen,fijn dat het allemaal goed is verlopen....je kan als kind volgens mij nergens beter terecht komen dan in jullie liefdevolle armen(en de armen van onze hemelse Vader)...mooi dat we zo door de prachtige foto's een indruk hebben wat jullie daar allemaal ervaren...lieve groet
  3. Carla en Adri bakker:
    17 februari 2016
    Van harte gelukgewenst. Heel veel zegen met de kinderen.
  4. Fam van Es:
    17 februari 2016
    Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.Gefeliciteerd.
    Gods zegen toegewenst.
    Een hartelijke groet van ons,Jaap-Nelleke en Saman.
  5. Marnelleke:
    17 februari 2016
    Wat een zegen dat de officiële toestemming er nu is! Van harte gefeliciteerd! Heb nog een goede tijd daar met elkaar.
  6. Jan en Marco Hijdra:
    17 februari 2016
    Fijn dat alles goed is verlopen. Van harte gefeliciteerd.
  7. Jaap en Fijtje Kos:
    17 februari 2016
    Ontroerend!!!!!!woorden schieten hier te kort.Wees de Heere bevolen !!
  8. Gert-Jan Schaap:
    17 februari 2016
    Van harte gefeliciteerd! Mooi om jullie belevenissen zo mee te beleven en de bijbehorende beelden te zien!
  9. Janna:
    17 februari 2016
    Wat geweldig, van harte gefeliciteerd.
  10. Karl en Amanda en kids:
    17 februari 2016
    Van harte geficiteerd met jullie zoon en broertje.Dankbaar dat alles goed verlopen is.Heb nog een fijne tijd met zijn viertjes.
    Groet Karl,Amanda en kinderen.
  11. Carine:
    Hartelijk Gefeliciteerd!!
    Wat mooi om te zien dat Jade en Ryan zo leuk met elkaar spelen,
    we wensen jullie nog heel veel mooie gelukkige momenten met elkaar.
  12. Ellij:
    17 februari 2016
    Wat een mooi bericht te lezen dat alles nu rond is en ook spanning voorbij is! Van ons beiden van harte gefeliciteerd met jullie pracht zoon en broertje, en heel veel jaren met hem en elkaar onder Gods zegen toegewenst! Fijne tijd nog met elkaar daar, en dan lekker naar huis. H.groet Ellij en Henk.
  13. Eric en Gerdien:
    17 februari 2016
    Nu is het definitief. We zijn zo blij met jullie. En vooral zo dankbaar dat alles goed is verlopen en jullie gezegend zijn met Ryan en Jade. Geniet van elkaar en jullie kinderen.
  14. Anneke en Teun Domburg:
    17 februari 2016
    Gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst. Heb nog een goede tijd.
  15. Esther:
    17 februari 2016
    Volgensmij vind ryan het super de puper leuk met jullie trouwens ik ben weer uitelkaar gezet in de klas (sorry jade me pen viel) en toen werden we uitelkaar gezet juf word strenger en strenger dus schiet op anders gaat ze me de gang denk ik in sturen en dat wil ik niet ik ben vooruit gegaan met spelling onder de pauze met eten en drinken zit ik op jou plek jade ik mis jullie heel erg datnwas mijn bericht dus maar veel kusjes van esther
  16. Joke van 't Hof:
    17 februari 2016
    niet meer je pen laten vallen en niet meer kletsen het is nu 10uur DOEI doe de groeten aan de hele klas
  17. Henny Kooij:
    17 februari 2016
    Wat ontroerend om alles te bekijken en te lezen. Wat een zegen dat alles goed gekomen is en dat Ryan nu definitief jullie's zoon en broer is. Een felicitatie waard en dank aan onze hemelse Vader die dit alles zo voorspoedig geleid heeft.
    Geniet nog van de dagen in het verre land en wij kijken al uit
    naar een voor jullie behouden thuiskomst.
  18. Tilly Jongerden:
    17 februari 2016
    Geweldig dat alles zo goed is verlopen. En dat Ryan in een liefdevol gezin komt.Nog heel veel plezier in Thailand en een behouden thuiskomst.
  19. Gerrie en Harmen:
    17 februari 2016
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon.
    Fijn dat de spanning nu voorbij is en Ryan bij jullie in het gezin is opgenomen.
    Bidden om wijsheid en kracht voor jullie.
  20. Greetje en Jan:
    17 februari 2016
    Van harte gefeliciteerd. Fijn dat alles zo goed is verlopen vandaag. Heel veel geluk en Gods zegen toegewenst. Geniet met elkaar nog van de resterende dagen in Thailand en wij wensen jullie alvast een goede terugreis.
  21. Mirjam vd Veen:
    17 februari 2016
    Heerlijk! Gefeliciteerd hoor (voor de zoveelste keer ;-) ).
    En indrukwekkend zeg de foto's van het kinderhuis. Hopelijk ook voor die kinderen in de toekomst een liefdevol gezin.
    Joke: je houdt Ryan iig goed vast ;-).
    Geniet met elkaar! Groetjes, Mirjam
  22. Fam. Visscher:
    17 februari 2016
    Wat fantastisch ,dat alles zo voorspoedig gaat.Sterkte geniet er met jullie gezinnetje van.Wat een leuk ventje.en Gods zegen gewenst.
  23. Pie en Henk Doorn:
    17 februari 2016
    Wat geweldig fijn dat de adoptie nu definitief geregeld is. Gefeliciteerd dat alles voorspoedig verlopen is en jullie met z`n vieren onder Gods onmisbare zegen verder mogen gaan. Dat jullie heel lang van Ryan mogen genieten en veel vreugde mogen ontvangen bij zijn opvoeding. Wij wensen jullie nog een heel goede tijd in Bangkok.
    God zij alle lof, dank en eer!!!
    Met hartelijke groet,
    Pie en Henk
  24. De Leeuwtjes:
    17 februari 2016
    Fijn dat alles nu rond is..... Gods Zegen. Joke wat straal je.... en trotse papa Piet!!! Wat heerlijk om te zien en wat lief dat jullie ons zo mee laten genieten...... Jade wat n lieve grote zus ben zus zeg, Ryan zal jou missen als je straks weer naar school moet. En lieve Ryan wat heb je toch n heerlijk koppie je hebt de harten van de dames hier al veroverd hoor. Lieffie, kom maar gezellig een keer trekkers en koeien kijken in de Betuwe. Lieve groet van ons....... O en Joke wat heerlijk zo n opruimerig kind..... mij lukt het niet hoor om de dames zo te krijgen....
  25. Chris en Helle:
    18 februari 2016
    Van harte gefeliciteerd met Ryan. Wat ontzettend fijn dat het nu allemaal definitief is. En wat een heerlijk ventje... Wij vinden het ontzettend leuk om op deze manier jullie reis te volgen. Ontroerend!
  26. Wim & Janneke:
    18 februari 2016
    Wat heerlijk om zo te mogen starten met elkaar!
  27. Lies en Clara:
    18 februari 2016
    Van harte willen wij U feliciteren nu de adoptie definitief is. Vanaf dag 1 hebben wij u gevolgd. Wij wensen u de wijsheid van God en Zijn zegen toe bij het opvoeden van uw kinderen en wij bidden voor een behouden thuiskomst. Wat is het mooi (foto's enz.) dit alles van zo dichtbij met u mee te beleven, terwijl u zo ver weg bent. Hartelijke groeten vanaf de Ambonlaan in Huizen.
  28. Jan en Stina westland:
    18 februari 2016
    Hartelijk gefeliciteerd met de adoptie wij wensen jullie Gods Zegen toe voor de toekomst.groeten Jan en Stina Westland.
  29. Sandra:
    18 februari 2016
    Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu definitief is. Wij wensen jullie nog een goede tijd toe met z'n vieren in Thailand!
    Groeten Sjoerd en Sandra Theissling